Register

User Registration

A+ A A-

Άκης Παρταλίδης: «Για μένα το Σχολείο σημαίνει, πέρα και πάνω από τα άλλα, σχέσεις ζωής με ανθρώπους με τους οποίους διαγράφουμε κοινή πορεία.»

 
 
 
Άκης Παρταλίδης
Ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρίας Business Point | Corporate Solutions
 
 
Κύριε Παρταλίδη, πότε αποφοιτήσατε από το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»;
Δεν ξέρω πώς μπορεί να… ακούγεται στους νέους αποφοίτους η δική μας χρονιά (αποφοίτησης), αλλά θυμάμαι πως βλέπαμε «Χτυποκάρδια στο Beverly Hills», ακούγαμε Night tracks με Σωτήρη Βακάρο και ήταν ακόμα ανοιχτό το... Bel Air!... όλα αυτά, το 1994!
 
Ποια στιγμή από τα μαθητικά σας χρόνια θα επιλέγατε, ώστε να γυρίσετε τον χρόνο πίσω και να την ξαναζήσετε;
Η στιγμή που καθόρισε όλες τις... μετέπειτα «μικρές ή μεγάλες» στιγμές είναι η στιγμή της απόφασης του πατέρα μου, ενός «αποφοίτου 4ης δημοτικού» όπως συνήθισε να λέει, να μας «χαρίσει» ως εφόδιο στη ζωή μας, την ένταξή σε μια εκπαιδευτική κοινότητα με επίκεντρο τον «άνθρωπο», τον σεβασμό στη διαφορετικότητα και την
επιβράβευση της προσπάθειας. Να μας δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε το μερίδιό μας στην εκπαίδευση και τη μάθηση, με όρους ποιότητας.
Σίγουρα τις στιγμές που ανακαλώ πλέον και εκτός από έντονα συναισθήματα, επιβεβαιώνουν και την εξελικτική
πορεία των χρόνων που φοίτησα στο Σχολείο, είναι η πρώτη μέρα και η ημέρα της Αποφοίτησής μας. Αυτές οι δύο στιγμές, «κύκλωσαν» ένα σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή μου!
Από εκεί και πέρα, πραγματικά αν κάποιος με ρωτούσε αν θα ζούσα από την αρχή και τα 6 χρόνια της μαθητικής μου σταδιοδρομίας, με τους ίδιους ανθρώπους, το μόνο που θα του απαντούσα είναι... πότε ξεκινάω;
 
Μπορείτε να μας μιλήσετε για τη δουλειά σας;
Βρίσκομαι στον χώρο της διαφήμισης και είμαι πραγματικά χαρούμενος, που ασκώ το επάγγελμα που είχα επιλέξει να σπουδάσω, που ζω καθημερινά στον... «κόσμο» που πάντα ήθελα!
Η επικοινωνία, η συναναστροφή με διαφορετικούς ανθρώπους, οι εναλλαγές είναι τα... αντίδωρα μιας απαιτητικής
καθημερινότητας, με στοχοπροσήλωση στο βέλτιστο αποτέλεσμα.
Το σημαντικότερο, όμως, που σου «συμβαίνει» σε αυτή τη δουλειά, είναι ότι κατανοείς πως το αν θα προσδώσεις αξία στην καθημερινότητά σου εξαρτάται από εσένα τον ίδιο!
Άρα, πρόκειται και για ένα διαρκές session ψυχοθεραπείας που σε οδηγεί στην αυτοβελτίωση, μέσα από την κατανόηση της αξίας των «μικρών» στιγμών που ζεις!
 
Πόσο δύσκολος είναι ο χώρος της διαφήμισης και τι θα συμβουλεύατε τα νέα παιδιά που θέλουν να ακολουθήσουν τον συγκεκριμένο χώρο;
Κάθε επαγγελματικός κλάδος έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, τις δικές του ανάγκες και απαιτήσεις. Οι δυσκολίες υπάρχουν παντού, αλλά δεν θα έπρεπε για κανένα λόγο να γίνονται τροχοπέδη στα όνειρα, τα θέλω και τις επιδιώξεις των νέων παιδιών! Πόσο δε μάλλον για ένα επάγγελμα τόσο συναρπαστικό! Ένα επάγγελμα που όσο κοινότυπο και αν ακούγεται «δεν σε κάνει να βαριέσαι» ποτέ! Δημιουργία, καθημερινές προκλήσεις, διαρκής έμπνευση από τα «μικρά» που συμβαίνουν γύρω μας είναι ορισμένα μόνο, από όσα συναρπαστικά θα ζήσουν όσες και όσοι επιλέξουν τον κλάδο. Από την άλλη σίγουρα θα πρέπει να έχουν επιμονή, υπομονή, διαρκή διάθεση για αυτοβελτίωση. Στη δική μας δουλειά, κρινόμαστε καθημερινά και είμαστε “as good as our last project”, άρα οφείλουμε κάθε μέρα να γινόμαστε καλύτεροι, να ενημερωνόμαστε, να βελτιώνουμε τα skills μας. Σίγουρα η επανάπαυση δεν θα βοηθήσει κανέναν να εξελιχθεί και αν κάτι συνιστούσα είναι η «προσοχή» στη λεπτομέρεια, γιατί αυτή είναι που μας κάνει να διαφέρουμε! Ξέρετε, έμπνευση και ιδέες έχουν πολλοί, το ζήτημα στη δουλειά μας, είναι πώς να τις υλοποιείς με επιτυχία και αποτελεσματικότητα για τον κάθε πελάτη!
 
Τι πρέπει να προσέχουν τα παιδιά στην έκθεσή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Οι κοινωνίες και οι μορφές επικοινωνίας τους εξελίσσονται και έτσι οφείλουμε σε πρώτο βαθμό να αντιλαμβανόμαστε τα νέα μέσα δικτύωσης. Σε αυτά θα πρέπει πρώτα να «εκπαιδευτούν» οι ίδιοι οι γονείς, για να
έχουν σφαιρική γνώση και άποψη, τόσο για τη χρησιμότητά τους όσο και για τους κινδύνους που «κρύβονται» μέσα από τη μη ορθή χρήση τους.
Οι νέοι αντιλαμβάνονται ως αυτονόητη τη χρήση τους, αλλά και τη χρησιμότητά τους και αυτό οφείλουν οι γονείς να το συναισθάνονται. Η απαγόρευση ή ο περιορισμός της χρήσης δεν οδηγούν σχεδόν ποτέ στην…προστασία.
Αντίθετα, δημιουργούν ένα προκλητικό «πέπλο μυστηρίου» γύρω από αυτά, που τα κάνει ακόμα πιο θελκτικά στα μάτια και στο μυαλό των νέων παιδιών.
Σαφώς η υπερέκθεση και η αλόγιστη χρήση τους μπορεί να οδηγήσουν σε στρεβλώσεις τη γενικότερη κοινωνική συμπεριφορά των παιδιών και τελικά να τα οδηγήσουν ακόμα και στην κοινωνική απομόνωση. Οπότε, η λελογισμένη χρήση χωρίς απαγορεύσεις, η ενεργοποίηση, από την πλευρά των γονέων, των δικλείδων ασφαλείας που παρέχουν τα ίδια τα μέσα και η διαρκής ώθηση των νέων στην επιμόρφωση είναι ορισμένοι τρόποι που οδηγούν σε ορθή χρήση και προλαμβάνουν δυσάρεστες καταστάσεις.
 
Ποια ήταν εκείνα τα εφόδια που σας έδωσε το σχολείο σας και σας οδήγησε στην επιτυχία;
Το σημαντικότερο εφόδιο που μου έδωσε το Σχολείο είναι να οδηγώ τις πράξεις μου στο μονοπάτι της ευτυχίας πρώτα από όλα.
Η επιτυχία, όταν γίνεται αυτοσκοπός... άνευ όρων, καταλήγει σε ένα επικίνδυνο σπιράλ εσωστρέφειας. Τα κρίσιμα χρόνια της εφηβείας είναι πολύ σημαντικό να έχεις την καθοδήγηση, μέσα από ένα οργανωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον, να διαχωρίζεις τα πρέπει και τα θέλω και να προτεραιοποιείς τις αποφάσεις σου με βάση τις αρχές και τις αξίες σου.
Η δυνατότητα κρίσης σε οδηγεί στη δημιουργία επιλογών και άρα σε βοηθάει στο να μην καταλήγεις σε αδιέξοδα. Αυτή τη διαδικασία σκέψης, την κέρδισα εδώ και θεωρώ το βασικότερο εφόδιο του Σχολείου.
 
Ποια είναι η φράση που σας χαρακτηρίζει και γιατί;
Σαν άνθρωπος δεν μπορώ να πω ότι με χαρακτηρίζει απόλυτα... μια φράση, αλλά αν κάτι θα έφτανε να χαρακτηρίζει σε μεγάλο βαθμό αυτό που πιστεύω για εμένα, είναι η απάντηση του Michael Jordan, όταν τον ρώτησαν ποιοι είναι οι στόχοι του για την επαγγελματική του καριέρα στο NBA. Δεν τους απάντησε με τίτλους ή προσωπικά ρεκόρ, αλλά με το... “I didn’t come here to be average!”
Το προσωπικό αποτύπωμα δεν «μετριέται» με ποσοτικά κριτήριας, αλλά με την προσωπικότητα που χτίζει ο καθένας μας και τις αξίες που καταλήγει και αποφασίζει να υπηρετήσει.
 
Τι σημαίνει να είναι κάποιος απόφοιτος του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»;
Κάθε εποχή, κάθε γενιά αποφοίτων αποτιμάει και σταθμίζει διαφορετικά, με βάση τις ιδιαιτερότητες της κάθε εποχής, το «αποτύπωμα» αυτό.
Για μένα το Σχολείο σημαίνει, πέρα και πάνω από τα άλλα, σχέσεις ζωής με ανθρώπους με τους οποίους διαγράφουμε κοινή πορεία. Καταφέραμε, μέσα σε 6 χρόνια, να εντυπώσουμε και να κάνουμε πράξη την πραγματική φιλία και το «δέσιμο» κάτω από έναν κοινό κώδικα ηθικής και αισθητικής.
Αυτός ο κώδικας θα μας συνδέει πάντα και θα μας κρατάει ενωμένους.

Logo Delasalle

 

Ελληνογαλλικό Κολέγιο

"ΔΕΛΑΣΑΛ" 

Τ.Θ. 6,57010 Πεύκα 
Θεσσαλονίκη

Τηλ: 2310 633333

Fax: 2310 673348

email: info@delasalle.gr

 

saint paul

 

Ελληνογαλλική Σχολή

"Ο Άγιος Παύλος" 

Χαρ.Τρικούπη 36

Τ.Θ. 185 36 Πειραιάς

Τηλ: 210 45 11 954

Fax: 210 45 37 721

 

email: fec@saintpaul.gr

 

Δημοτικό Σχολείο

"ΔΕΛΑΣΑΛ" 

Κυβέλης 19

Τ.Θ. 174 56 Άλιμος

Τηλ: 210 99 04 010-3

Fax: 210 99 04 014

 

email: delasalle@saintpaul.gr

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΕΛΑΣΑΛ ΣΥΡΟΥ 

Ανδρέα Κάργα 12-14

Τ.Θ. 841 00 Έρμούπολη

Σύρος

Τηλ: 22810 87713

Fax: 22810 82208

 

email: sgschool@otenet.gr

 

 

 

Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών

Μαρούσι: Νηπιαγωγείο - Δημοτικό Σχολείο

Τηλ: 210 8020285

e-mail: info_nipio1@ursulines.gr

e-mail: info_dimotiko@ursulines.gr

 

Ν.Ψυχικό: Γυμνάσιο - Γενικό Λύκειο

Τηλ.: 210 6712 228

e-mail: info_gimnasio@ursulines.gr

e-mail: ecole@ursulines.gr

Ελληνογαλλικό Κολέγιο ΔΕΛΑΣΑΛ © 2012 | Σχεδιασμός & Ανάπτυξη: Αριστέα Νάστου | Gavern Framework, 2010-11 GavickPro | All rights reserved.