Register

User Registration

A+ A A-

Επικοινωνώντας στη νοηματική

Την Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017, οι μαθητές της Α΄ Λυκείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», με συνοδούς την κ. Ο. Τσιότσιου, τον κ. Κ. Ζουρνά και τον κ. Δ. Γαβριήλ, επισκέφθηκαν, ενόψει των Χριστουγέννων, το Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Κωφών & Βαρήκοων Θεσσαλονίκης, στο Πανόραμα
 
Οι μαθητές, αφού χωρίστηκαν σε ομάδες, επισκέφθηκαν το μουσείο, έμαθαν πώς μπορεί ένας κωφός να κάνει λογοθεραπεία και, με τη βοήθεια των παιδιών που φοιτούν στο σχολείο, έπαιξαν παιχνίδια στη διαδικτυακή εφαρμογή που έχει στηθεί από το Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο Πανοράματος με τη συνδρομή του καθηγητή πληροφορικής. 
 
Οι μαθητές μας έγιναν μια παρέα με τους μαθητές του ειδικού σχολείου, έπαιξαν κρίκετ και τρίλιζα και ανανέωσαν το ραντεβού τους για ένα μάθημα από κοινού στο «ΔΕΛΑΣΑΛ»! Φεύγοντας, ένιωθαν όλοι πλουσιότεροι σε εμπειρίες, έχοντας αντιληφθεί πως η επικοινωνία εξαρτάται, τελικά, από τη διάθεση του κάθε ανθρώπου και όχι από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει

Logo Delasalle

 

Ελληνογαλλικό Κολέγιο

"ΔΕΛΑΣΑΛ" 

Τ.Θ. 6,57010 Πεύκα 
Θεσσαλονίκη

Τηλ: 2310 633333

Fax: 2310 673348

email: info@delasalle.gr

 

saint paul

 

Ελληνογαλλική Σχολή

"Ο Άγιος Παύλος" 

Χαρ.Τρικούπη 36

Τ.Θ. 185 36 Πειραιάς

Τηλ: 210 45 11 954

Fax: 210 45 37 721

 

email: fec@saintpaul.gr

 

Δημοτικό Σχολείο

"ΔΕΛΑΣΑΛ" 

Κυβέλης 19

Τ.Θ. 174 56 Άλιμος

Τηλ: 210 99 04 010-3

Fax: 210 99 04 014

 

email: delasalle@saintpaul.gr

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΕΛΑΣΑΛ ΣΥΡΟΥ 

Ανδρέα Κάργα 12-14

Τ.Θ. 841 00 Έρμούπολη

Σύρος

Τηλ: 22810 87713

Fax: 22810 82208

 

email: sgschool@otenet.gr

 

 

 

Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών

Μαρούσι: Νηπιαγωγείο - Δημοτικό Σχολείο

Τηλ: 210 8020285

e-mail: info_nipio1@ursulines.gr

e-mail: info_dimotiko@ursulines.gr

 

Ν.Ψυχικό: Γυμνάσιο - Γενικό Λύκειο

Τηλ.: 210 6712 228

e-mail: info_gimnasio@ursulines.gr

e-mail: ecole@ursulines.gr

Ελληνογαλλικό Κολέγιο ΔΕΛΑΣΑΛ © 2012 | Σχεδιασμός & Ανάπτυξη: Αριστέα Νάστου | Gavern Framework, 2010-11 GavickPro | All rights reserved.