Την Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου, η Γ΄ Γυμνασίου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» συμμετείχε στο εργαστήρι ευαισθητοποίησης «Το Ταξίδι της Τροφής» από τον οργανισμό «Μπορούμε» που στοχεύει στην προώθηση υγιεινών και βιώσιμων διατροφικών συνηθειών και στη μείωση της σπατάλης τροφίμων σε λαϊκές αγορές της Θεσσαλονίκης.
Η δράση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας που υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με την UNICEF στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – Next Generation EU και το «Μπορούμε» που συμμετέχει ως εταίρος υλοποίησης παρεμβάσεων στα σχολεία και τις τοπικές κοινότητες.