Στο πλαίσιο του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων της Α’ Δημοτικού που σχετίζεται με τα δικαιώματα των παιδιών και συγκεκριμένα το δικαίωμα στη φιλία, διαβάσαμε μαζί με τα “αδελφάκια” μας της Ε’ τάξης το βιβλίο “Το παγκάκι της φιλίας” των W. Meddour και D. Egneus. Στη συνέχεια παρέα ζωγραφίσαμε το δικό μας παγκάκι της φιλίας. Περάσαμε φανταστικά και πλέον τα παγκάκια μας βρίσκονται στην αυλή της Α’ Δημοτικού και την ομορφαίνουν.