
Επισκέφθηκαν το Κέντρο Γυναικών «Ίριδα», για να παραδώσουν τα είδη πρώτης ανάγκης, που προσέφεραν οι οικογένειες του Δημοτικού μας. Βοήθησαν στην τακτοποίηση και κατηγοριοποίησή τους στο solidarity shop του κέντρου. Εκεί, τα περίμεναν οι εθελόντριες του Κέντρου καθώς και μεταφράστριες, οι οποίες τα καλωσόρισαν σε διάφορες γλώσσες και μίλησαν με πολύ αγάπη για την Ελλάδα, η οποία τους προφέρει ασφαλή και ζεστή αγκαλιά, αλλά και για τη λαχτάρα τους να επιστρέψουν στις πατρίδες τους, όταν οι συνθήκες γίνουν καλύτερες. Μάλιστα δώρισαν στο σχολείο έναν πίνακα ως ένδειξη ευγνωμοσύνης.
Ευχαριστούμε όλες τις οικογένειες του Δημοτικού Σχολείου «ΔΕΛΑΣΑΛ», που συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτή της ανθρωπιστικής δράσης, το Κέντρο Γυναικών Ίριδα για το έργο που επιτελεί, εξυπηρετώντας 180 περίπου γυναίκες τον μήνα και την εκπρόσωπο των chef for no hunger κ. Ντασιούδη- Μακρή για την αλυσίδα επικοινωνίας, που δημιούργησε.
Ευχόμαστε Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και αλληλεγγύη.