Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν οι μαθητές, μαθήτριες αλλά και γονείς της Β΄ Γυμνασίου, την Πέμπτη 7 Μαΐου στο πλαίσιο του λογοτεχνικού προγράμματος, καθώς επισκέφθηκε το σχολείο μας η συγγραφέας του βιβλίου «Το Δέντρο το Μονάχο» Μαρία Παπαγιάννη.
Οι μαθητές μας, που ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο βιβλίο κατά τη διάρκεια της χρονιάς, παρουσίασαν στη συγγραφέα τις δικές τους σκέψεις για το έργο, ζωγράφισαν τα δικά τους εξώφυλλα αλλά και σκηνές που τους έκαναν εντύπωση, έγιναν για λίγο συγγραφείς προτείνοντας τη δική τους οπτική για τους ήρωες και πλαισίωσαν την εκδήλωση με θέατρο, μουσική και χορό. Η συγγραφέας, φανερά συγκινημένη από τις δράσεις των παιδιών μας, συνομίλησε μαζί τους, απάντησε σε όλες τις απορίες τους και έδωσε τις δικές της συμβουλές στους νεαρούς αναγνώστες μας!