Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ» χωρίστηκαν σε ομάδες, οργάνωσαν τα επιχειρήματά τους, δούλεψαν σκληρά και, παρουσία της Διευθύντριας του Γυμνασίου και Υπεύθυνης του Αγγλικού Τμήματος, κ. Ζαφειριάδου, επιδόθηκαν σε αγώνες ρητορικής και αντιλογίας στα Αγγλικά. Με οδηγό όλα όσα έμαθαν τους τελευταίους πέντε μήνες και με άκρατο ενθουσιασμό, επιχειρηματολόγησαν, σεβάστηκαν τη γνώμη των συμμαθητών τους και, με διαβατήριο την Αγγλική Γλώσσα, έκαναν το πρώτο τους ταξίδι στον μαγικό κόσμο του Debate!





