Την Τετάρτη, 8 Ιουνίου, οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ Δημοτικού παρακολούθησαν ομιλία της σχολικής ψυχολόγου κ. Δέσποινας Ιακώβου, για ζητήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν και να επιλύσουν τις απορίες τους και να κατανοήσουν το πώς λειτουργεί το ανθρώπινο σώμα. Η ομιλία αυτή αποτελεί το εναρκτήριο βήμα ενός ολόκληρου εκπαιδευτικού προγράμματος, το οποίο θα υλοποιηθεί την επόμενη σχολική χρονιά.
