Πώς θα ήταν η καθημερινότητά μας χωρίς τη
δυνατότητα να λαμβάνουμε πληροφορίες από το περιβάλλον οπτικά;
Βλέπουν όνειρα τα άτομα με αναπηρία όρασης;
Πώς αισθάνονται, όταν κλείνουν τα μάτια τους;
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με
Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου), οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ»
ήρθαν σε επαφή με άτομα με αναπηρία όρασης και τους εκπαιδευτές του KEAT,
έθεσαν τις απορίες τους και ανακάλυψαν την καθημερινότητα αυτών των ανθρώπων
που διεκδικούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής σε όλες τις δραστηριότητες της ζωής.
Οι μαθητές μας έγιναν συνοδοί τυφλών ατόμων,
γνώρισαν τη γραφή braille,
παραολυμπιακά αθλήματα και άλλες δραστηριότητες που βοηθούν τα άτομα με
αναπηρίες να ενταχθούν παραγωγικά στην κοινωνία.
Παρασκευή, Γιώργο, Θανάση, σας ευχαριστούμε
για αυτή τη μοναδική εμπειρία που έδωσε στους μαθητές μας την ευκαιρία να
προβληματιστούν και να μπουν έστω για λίγο στη θέση σας.
Η καλλιέργεια του κλίματος συμπερίληψης στο
σχολείο δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια μελλοντική κοινωνία με σεβασμό και
αποδοχή στη διαφορετικότητα, ένα Αύριο
με περισσότερη ευαισθησία και ανθρωπιά.





