Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου συμμετείχαμε όλοι στο σαρακοστιανό γλέντι του δημοτικού μας. Ξεκινήσαμε με την κατασκευή της Κυρά Σαρακοστής από τους μαθητές της Α΄ δημοτικού σε συνεργασία με τα Mamas Taper. Ακολούθησε η παρακολούθηση της παράστασης του Θεάτρου Σκιών «Ο Καραγκιόζης στα καρναβάλια» από τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ δημοτικού. Την ίδια ώρα η Δ΄ δημοτικού κατασκεύασε στην αίθουσα των Καλλιτεχνικών παραδοσιακούς χαρταετούς που στόλισαν τους χώρους του σχολείου μας. Στο τέλος της ημέρας όλοι οι μαθητές του σχολείου συγκεντρώθηκαν στην αυλή του δημοτικού και παρακολούθησαν παραδοσιακούς χορούς από τους μαθητές της Ε΄ και Στ΄ δημοτικού καθώς και υπέροχες μελωδίες από τη χορωδία και την ορχήστρα του σχολείου μας. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και γευτήκαμε παραδοσιακά σαρακοστιανά εδέσματα που έστειλαν οι γονείς των μαθητών μας. Ήταν μια γιορτή γεμάτη παράδοση και χαρούμενη διάθεση!
Καλή Σαρακοστή






