Εν όψει των Χριστουγέννων και κάνοντας πράξη το μήνυμα του χριστιανισμού, οι μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» συγκέντρωσαν ένα χρηματικό ποσό, το οποίο διατέθηκε στον «Έρανο της Αγάπης» της Ιεράς Μητρόπολης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, προκειμένου να ενισχυθεί το ουσιαστικό και θεάρεστο έργο της. Οι λασαλιανές αρχές με τις οποίες διαπαιδαγωγούνται οι μαθητές μας καλλιεργούν τόσο τις ευαισθησίες τους όσο και την κοινωνική τους συνείδηση, με αποτέλεσμα η ανιδιοτελής προσφορά να αποτελεί για αυτούς τρόπο ζωής.

