Οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού υποδέχτηκαν τους μαθητές της Ε΄ τάξης, για να συμμετάσχουν σε ένα πρόγραμμα αδελφοποίησης που αποτελεί πλέον θεσμό για το σχολείο μας, αλλά και αγαπημένη δράση για μικρούς και μεγάλους.


Τα πρωτάκια μας υποδέχτηκαν τα «αδερφάκια» τους στις τάξεις τους και παρέλαβαν χειροποίητες κάρτες με ένα ποίημα αφιερωμένο στην έννοια του φύλακα – αγγέλου, που σηματοδοτεί την πρώτη κοινή τους δράση. Στη συνέχεια, βγήκαν στην αυλή, γνωρίστηκαν καλύτερα και υποσχέθηκαν να στηρίζουν, να καθοδηγούν και να προστατεύουν ο ένας τον άλλον σαν πραγματικά αδέρφια.
Φύλακας Άγγελος
Σε κάθε βήμα σου θα είμαι κοντά,
Φύλακας άγγελος σου, σε κάθε σκαλί και στράτα.
Όταν γελάς, θα χαίρομαι κι εγώ,
στις δυσκολίες, θα σου δείχνω τον σωστό δρόμο.
Όταν φοβάσαι θα σε αγκαλιάζω,
σαν άστρο φωτεινό θα σε προστατεύω.
Μη λυπάσαι ποτέ, δεν είσαι μόνος σου,
εγώ θα είμαι εδώ, σαν φίλος, σαν αδερφός σου.







