Με αφορμή την Πανελλήνια Hμέρα Φιλάθλου, που γιορτάζεται την 1η Φεβρουαρίου, στη μνήμη του Άλκη Καμπανού και όσων ακόμη φιλάθλων έχασαν τη ζωή τους στον βωμό του οπαδικού φανατισμού και της οπαδικής βίας, οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης φωτογραφήθηκαν, φορώντας την μπλούζα της αγαπημένης τους ομάδας και έδειξαν ότι ο αθλητισμός ενώνει και συμφιλιώνει.
Με κεντρικό σύνθημα «Ο Αθλητισμός είσαι ΕΣΥ, καμιά φανέλα πάνω από τη ζωή» οι μαθητές της ΣΤ΄ συμμετείχαν στο εσωτερικό πρωτάθλημα Σεβασμού φωνάζοντας δίπλα στη φωτογραφία του αδικοχαμένου Άλκη «Φτάνει πια».







