Πάμε Καζαβίτι;

Πάμε Καζαβίτι;

Στο νήμα της σχολικής χρονιάς η Β’ τάξη αποφάσισε να «αποχαιρετιστεί» μέσα από ένα υπέροχο βιβλίο- ύμνο στη φιλία. Με αφορμή την αξία που δουλέψαμε όλη τη χρονιά, την αδελφοσύνη, διαβάσαμε όλοι και όλες μαζί , μια παρέα δεμένη, με κομμένη την ανάσα, το βιβλίο της κ. Ε. Αρτζανίδου με τίτλο: «Πάμε Καζαβίτι;». Πρόκειται για ένα βιβλίο – ύμνο στη φιλία, στη συνεργασία , στην ανεξαρτησία και στην επαφή με τη φύση. Ο Κίμωνας, η Φιλίνα και ο Παρασκευάς πηγαίνουν σε μία κατασκήνωση διαφορετική από τις άλλες, όπου ζουν ελεύθερα στο δάσος και προσπαθούν να λύσουν γρίφους. Σε αυτή την κατασκήνωση ακόμη και οι αντίπαλοι γίνονται νέοι φίλοι. Ένα τέτοιο βιβλίο δεν θα μπορούσε να διαβαστεί μέσα στην τάξη, αλλά έξω στην αυλή, μέσα στο δάσος. Ένα βιβλίο συμβολικό για την ανεξαρτησία μέσω της φύσης των παιδιών που 2 χρόνια πριν ήταν πρωτάκια και κολλημένα στη δασκάλα. Με μεγάλη χαρά, φιλοξενήσαμε διαδικτυακά τη συγγραφέα του βιβλίου, η οποία μίλησε για την ιστορία που κρύβεται πίσω από το βιβλίο. Σύνθημά της: να είστε περίεργοι/ες και αναζητάτε παντού πληροφορίες για ό,τι βλέπετε και επισκέπτεσθε. Πάμε διακοπές;

ΔΕΛΑΣΑΛΔΕΛΑΣΑΛ

ΔΕΛΑΣΑΛ
ΔΕΛΑΣΑΛΔΕΛΑΣΑΛ
ΔΕΛΑΣΑΛ

Σχετικές Αναρτήσεις

Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1888

Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1888

logo
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.