Στο νήμα της σχολικής χρονιάς η Β’ τάξη αποφάσισε να «αποχαιρετιστεί» μέσα από ένα υπέροχο βιβλίο- ύμνο στη φιλία. Με αφορμή την αξία που δουλέψαμε όλη τη χρονιά, την αδελφοσύνη, διαβάσαμε όλοι και όλες μαζί , μια παρέα δεμένη, με κομμένη την ανάσα, το βιβλίο της κ. Ε. Αρτζανίδου με τίτλο: «Πάμε Καζαβίτι;». Πρόκειται για ένα βιβλίο – ύμνο στη φιλία, στη συνεργασία , στην ανεξαρτησία και στην επαφή με τη φύση. Ο Κίμωνας, η Φιλίνα και ο Παρασκευάς πηγαίνουν σε μία κατασκήνωση διαφορετική από τις άλλες, όπου ζουν ελεύθερα στο δάσος και προσπαθούν να λύσουν γρίφους. Σε αυτή την κατασκήνωση ακόμη και οι αντίπαλοι γίνονται νέοι φίλοι. Ένα τέτοιο βιβλίο δεν θα μπορούσε να διαβαστεί μέσα στην τάξη, αλλά έξω στην αυλή, μέσα στο δάσος. Ένα βιβλίο συμβολικό για την ανεξαρτησία μέσω της φύσης των παιδιών που 2 χρόνια πριν ήταν πρωτάκια και κολλημένα στη δασκάλα. Με μεγάλη χαρά, φιλοξενήσαμε διαδικτυακά τη συγγραφέα του βιβλίου, η οποία μίλησε για την ιστορία που κρύβεται πίσω από το βιβλίο. Σύνθημά της: να είστε περίεργοι/ες και αναζητάτε παντού πληροφορίες για ό,τι βλέπετε και επισκέπτεσθε. Πάμε διακοπές;





