Στο πλαίσιο του φετινού Πολιτιστικού Φεστιβάλ με θέμα την Οδύσσεια, τα παιδιά του Ομίλου Ζωγραφικής της Β΄ τάξης Δημοτικού δημιούργησαν μια ξεχωριστή ομαδική κατασκευή. Εμπνευσμένα από το έργο του Γιάννη Γαΐτη, απεικόνισαν το καράβι του Οδυσσέα, δουλεύοντας συνεργατικά ως μία ομάδα. Με δημιουργικότητα και φαντασία ζωγράφισαν τόσο το καράβι όσο και το πλήρωμά του, χρησιμοποιώντας τα χαρακτηριστικά «ανθρωπάκια» του καλλιτέχνη, για να αποδώσουν τον Οδυσσέα και τους συντρόφους του.