Συνεχίζοντας τον κύκλο των επαφών μας με το δίκτυο των αποφοίτων του Κολεγίου Δελασάλ, την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ Λυκείου στο μάθημα των Γαλλικών ‘’υποδέχτηκαν’’ και συνομίλησαν με την απόφοιτη 2011 κ. Αλεξάνδρα Σπυριδοπούλου, η οποία από το 2018 εργάζεται πάνω στη διαχείριση έργων ανακαίνισης και έργων συντήρησης βιομηχανικών κτιρίων και γραφείων στη Γαλλία.
Με μεγάλη χαρά αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας και απάντησε στα ερωτήματα των μαθητών μας πάνω σε θέματα που αφορούν σε σπουδές, σε εργασία αλλά και στις καθημερινές προκλήσεις ενός νέου ‘Ελληνα στο Παρίσι.
Θα θέλαμε να την ευχαριστήσουμε, να της ευχηθούμε υγεία και να πραγματοποιηθούν όλα της τα όνειρα!
Merci infiniment!



