Ο θεατρικός όμιλος του Νηπιαγωγείου, σε συνεργασία με αυτόν της Α΄ και Β΄ Δημοτικού του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» παρουσίασε το έργο “Η Οδύσσεια στο σήμερα” του Κυριάκου Δανιήλ, στο πλαίσιο του Πολιτιστικού Φεστιβάλ του Κολεγίου, την Κυριακή, 10 Μαΐου. Οι μικροί ηθοποιοί ερμήνευσαν εξαίσια τους ρόλους τους και μοίρασαν απλόχερα άφθονο γέλιο στο κοινό. Τα εκπληκτικά κοστούμια και σκηνικά πλαισίωσαν υπέροχα την παράσταση και εισήγαγαν μικρούς και μεγάλους στον κόσμο του Οδυσσέα, ο οποίος μεταφερόμενος στη σημερινή εποχή, γέννησε συγκινήσεις, χιούμορ και ανατροπές.