Την Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου, ως Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μοιράσαμε βασιλοπιτάκια σε όλα τα παιδιά του Δημοτικού & του Νηπιαγωγείου και ομόρφυνε η μέρα μας από τα χαμόγελα των παιδιών! Ο Σ.Γ.Κ. έδωσε συμβολικά δώρα σε όλους τους τυχερούς που έτυχαν το φλουρί και σε όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας!
Σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλή Χρονιά & του χρόνου με υγεία!