Ο Σ.Γ.Κ. Νηπιαγωγείου-Δημοτικού μοιράζει βασιλοπιτάκια!

Ο Σ.Γ.Κ. Νηπιαγωγείου-Δημοτικού μοιράζει βασιλοπιτάκια!

Την Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου, ως Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μοιράσαμε βασιλοπιτάκια σε όλα τα παιδιά του Δημοτικού & του Νηπιαγωγείου και ομόρφυνε η μέρα μας από τα χαμόγελα των παιδιών! Ο Σ.Γ.Κ. έδωσε συμβολικά δώρα σε όλους τους τυχερούς που έτυχαν το φλουρί και σε όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας!

Σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλή Χρονιά & του χρόνου με υγεία!

Σχετικές Αναρτήσεις

Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1888

Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1888

logo
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.