Τα παιδιά του Ομίλου Ζωγραφικής Γ΄ και Δ΄ δημοτικού ζωγράφισαν υπέροχα νυχτερινά αστικά τοπία πάνω σε μαύρα χαρτόνια. Αφού παρατήρησαν τη λάμψη από τα φώτα στις πόλεις τη νύχτα και τις γραμμές που σχηματίζονται στο σκοτάδι από τις φωτεινές επιγραφές, δημιούργησαν τα δικά τους skylines από υπαρκτές, αλλά και φανταστικές πόλεις.





