Με τον καιρό σύμμαχο και την καλύτερη διάθεση, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου «ΔΕΛΑΣΑΛ» απόλαυσαν την ημερήσια εκδρομή τους στον πανέμορφο πολυχώρο Ανεμοδούρα στους Ταγαράδες Θεσσαλονίκης, την Πέμπτη 21 Μαΐου. Μέσα σε ένα ασφαλές και καταπράσινο περιβάλλον, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν, να αθληθούν, να συνεργαστούν και να δεθούν ακόμα περισσότερο ως ομάδες. Μέσα από τις φωτογραφίες, μοιραζόμαστε μαζί σας μερικές από τις πιο όμορφες στιγμές μιας ημέρας που σίγουρα θα τους μείνει αξέχαστη!