Στις 15 Απριλίου το εργαστήριο φυσικών επιστημών του Γυμνασίου-Λυκείου μας υποδέχτηκε τους μαθητές της ΣΤ1 και ΣΤ2 του δημοτικού σχολείου του κολεγίου μας. Οι αυριανοί μαθητές του γυμνασίου ταξίδεψαν για μια ώρα στο θαυμαστό κόσμο της χημείας της επιστήμης που μελετά την ύλη και τις μεταβολές της.
Πληροφορηθήκαν τους βασικούς κανόνες ασφαλείας που είναι αναγκαίο να τηρούνται σε ένα εργαστήριο χημείας και στη συνέχεια έκαναν ένα σύντομο ταξίδι από το μακρόκοσμο στο μικρόκοσμο.
Ήταν το πρώτο ταξίδι στον συναρπαστικό κόσμο της χημείας……
Θα συνεχιστεί στο Γυμνάσιο –Λύκειο……………..
Δ. Γαβριήλ





