



Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν το Μουσείο Ψευδαισθήσεων, όπου..
Δημιουργώ, με την τεχνική του ψηφιδωτού, φθινοπωρινές αναμνήσεις από τον περίπατό μου..
Στον όμιλο της μουσικής, οι μικροί μαθητές του Κολεγίου τραγουδούν και παίζουν..
Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων και τα Μελισσάκια φτιάχνουν το δικό τους προσωπείο..
Τα Αστεράκια μας παρακολούθησαν τη μουσικοκινητική δράση «Μουσικές του κόσμου», στο Ω2..
Σε πασχαλινό κλίμα, τα Αστεράκια συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δραστηριότητες που συνδύασαν..