Τα παιδιά της Δ΄ τάξης στο πλαίσιο του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα: “Waterwise: Το νερό με μέτρο” έφτιαξαν τα δικά τους μικρά βιβλία με την τεχνική της παιδαγωγικής του Freinet, που στηρίζεται στη συνεργασία, στη φυσική μάθηση και στην ελεύθερη έκφραση. Τα παιδιά συνεργάστηκαν, έφτιαξαν το δικό τους πλάνο εργασίας, οπτικοποίησαν τις ιδέες τους σε έξι μέρη, κατέγραψαν τη σκέψη τους, δημιούργησαν εξασέλιδα βιβλιαράκια με θέμα τον κύκλο του νερού και τα παρουσίασαν στην ομάδα.



