Ύστερα από πρόσκληση της Διεύθυνσης Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, για την κατάθεση υλικού προβολής έργων (project) τύπου STEAM, το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» πρωτοτύπησε για άλλη μια φορά. Στο πλαίσιο της θεματικής “STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική”, μαθητές και μαθήτριες της Ε’ Δημοτικού, υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού και Υπεύθυνου για την Εκπαιδευτική Ρομποτική του Δημοτικού, κ. Θοδωρή Τοπαλίδη, κατασκεύασαν ένα ρομπότ για ειδική αποστολή. Ο πυρηνικός αντιδραστήρας αντιμετώπισε πρόβλημα και τα επίπεδα ραδιενέργειας ολοένα και αυξάνονταν. Μετά από την άμεση εκκένωση του προσωπικού, το ρομπότ τους επιχείρησε να εισέλθει στο πυρηνικό εργοστάσιο και να απενεργοποιήσει τους διακόπτες στον πίνακα ελέγχου. Ο χρόνος είναι πολύτιμος και τα περιθώρια στενεύουν.


Οι μαθητές ολοκλήρωσαν την κατασκευή και αξιοποίησαν τον προγραμματισμό μέσω της εφαρμογής του λογισμικού. Το σενάριο ακολούθησε την προσέγγιση της διερευνητικής/ανακαλυπτικής μάθησης, μέσα σε ένα πλαίσιο συνεργασίας, επικοινωνίας και δημιουργικότητας αποσκοπώντας έτσι και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.