Καλή χρονιά από τον όμιλο Μπαλέτου!

Καλή χρονιά από τον όμιλο Μπαλέτου!

Οι μπαλαρίνες της Γ’ και Δ’ Δημοτικού έραψαν τις κορδέλες τους, έμαθαν πως να τις δένουν σωστά και είναι πανέτοιμες να υποδεχτούν το νέο έτος !!!
ΔΕΛΑΣΑΛΔΕΛΑΣΑΛ

Σχετικές Αναρτήσεις

Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1888

Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1888

logo
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.