Η αυλή του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» γέμισε και πάλι από τις φωνές των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι τάξεις ξαναζωντάνεψαν με την παρουσία χαρούμενων και χαμογελαστών προσώπων. Το Κολέγιο υποδέχτηκε με ζεστασιά και ενθουσιασμό τους μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Γυμνασίου – Λυκείου και όλοι μαζί ευχηθήκαμε υγεία, ευημερία και καλή πρόοδο.





