Την Τετάρτη 20 Μαΐου, οι μαθητές της Δ΄ τάξης πραγματοποίησαν την ημερήσια εκδρομή τους στο «Πάρκο Ανεμοδούρα» στους Ταγαράδες Θεσσαλονίκης. Ήταν μια υπέροχη ημέρα γεμάτη ήλιο, παιχνίδι, γέλιο και ασταμάτητη δράση σε μια τεράστια, καταπράσινη έκταση. Τα παιδιά μας ενθουσιάστηκαν με το πρόγραμμα του ελεύθερου παιχνιδιού και δε σταμάτησαν στιγμή να εξερευνούν όλες τις δραστηριότητες του πάρκου. Τα γήπεδα ποδοσφαίρου, οι μπασκέτες και το beach volley πήραν φωτιά από τους μικρούς μας αθλητές, ενώ τα τραμπολίνο, οι λόφοι αναρρίχησης και οι παιδικές χαρές κράτησαν το ενδιαφέρον τους στα ύψη. Παράλληλα, τα ποδοκίνητα καρτ και τα τραπέζια του ping pong έγιναν τα αγαπημένα σημεία συνάντησης ολόκληρης της τάξης μας. Ήταν μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά της Δ΄ Τάξης να δεθούν ακόμη περισσότερο σαν ομάδα, να χαρούν τη φύση και να δημιουργήσουν πανέμορφες αναμνήσεις που θα τους μείνουν αξέχαστες!