Την Τρίτη, 19 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ» είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα βυζαντινό συμπόσιο και να απολαύσουν, σε ένα κοινό τραπέζι, εδέσματα της βυζαντινής εποχής.
Η βιωματική αυτή δράση τους έφερε σε επαφή με τις διατροφικές συνήθειες των Βυζαντινών, μέσα από συνταγές που προετοίμασαν οι γονείς των συμμετεχόντων, ενώ ο χώρος διαμορφώθηκε με στοιχεία που παρέπεμπαν στη βυζαντινή αισθητική και τα σκεύη της εποχής. Ιδιαίτερη αξία στη δράση έδωσε η παρουσία του αναπληρωτή καθηγητή Βυζαντινής και Ισλαμικής Αρχαιολογίας και Τέχνης του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ., ο οποίος παρουσίασε με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα τρόπο τη βυζαντινή κουζίνα και τις διατροφικές συνήθειες της εποχής. Παράλληλα, οι μαθητές παρουσίασαν τρεις βυζαντινές εφημερίδες, μία από κάθε τμήμα με δημιουργικότητα και ιστορική φαντασία, ανέδειξαν θέματα που αφορούσαν την κοινωνική ζωή, την εκπαίδευση, τη διατροφή, την ένδυση, το εμπόριο, τις συνήθειες και τον πολιτισμό των ανθρώπων της βυζαντινής εποχής, ζωντανεύοντας με μοναδικό τρόπο την καθημερινότητά τους. Το γαστρονομικό ενδιαφέρον και το ευχάριστο κλίμα της κοινής εμπειρίας έκαναν τη μέρα αυτή ξεχωριστή και αξέχαστη!