Οι μαθητές της Β’ τάξης επεξεργάστηκαν το παραμύθι του σχολικού βιβλίου της Γλώσσας «Ο αϊτός και το αηδόνι» και άδραξαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τις διαφορές της προσωπικότητας του καθενός μας. Προσπαθώντας να δυναμώσουμε τις προσωπικές μας σχέσεις, μιλήσαμε για τις αρετές μας, χωριστήκαμε σε ζευγάρια, εντοπίσαμε και παρουσιάσαμε την «αξία» του φίλου που τον κάνει να είναι ξεχωριστός, τον ανεβάζει στα μάτια μας και μας κάνει να τον αγαπάμε. Μάλιστα, το ερώτημα «ποια είναι η αξία μας;» μεταφέρθηκε από τους μαθητές και στο σπίτι, ώστε να εντοπίσουμε την αξία και των υπολοίπων μελών της οικογένειάς μας. Έτσι, προσεγγίσαμε τους ανθρώπους «μέσα από τα μάτια της καρδιάς» και ανεβήκαμε «τη σκάλα της συνεργασίας». Επακόλουθο του πλούσιου θεματικού λεξιλογίου, που εκφράστηκε μέσα από τα ίδια τα παιδιά, ήταν οι κατασκευές που το αποτύπωσαν με τον πιο «καλλιτεχνικό» τρόπο.


