Στις 31 Οκτωβρίου σε όλα τα σχολεία τις Αμερικής και της Αγγλίας γιορτάζεται το Halloween. Όλα τα παιδιά μεταμφιέζονται σε κάτι «τρομακτικό» και επισκέπτονται σπίτια, χτυπούν τις πόρτες και μαζεύουν πολλά γλυκά, φωνάζοντας το γνωστό «trick or treat».
Οι μικρές τάξεις του Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ» τίμησαν τη σημερινή μέρα παίζοντας bowling με κορίνες-φαντασματάκια, υποδύθηκαν διάφορα ζωάκια, έπαιξαν memory games και musical pumpkins, έφτιαξαν ποτήρια-φαντάσματα και πολλά άλλα, παρέα με την Ms. Witch, την Ms. Pumpkin και την Ms. Cat!
Και όπως σε κάθε σωστό Halloween, κλείσαμε τη γιορτή μας με τον πιο γλυκό τρόπο και με μια φρουτένια καραμέλα στο στόμα!!!
“Τrick or treat”! Happy Halloween!







