Γιατί “νους υγιής εν σώματι υγιεί”! Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού γνωρίζουν πολύ καλά το ρητό. Οι καθηγητές φυσικής αγωγής του σχολείου μας επιστρατεύουν κάθε μέσο, για να κάνουν την καθημερινότητα των παιδιών καλύτερη.
Στόχος, η ενίσχυση του ανοσοποιητικού, η σωστή διατροφή και η τόνωση της ψυχοκινητικής κατάστασης των μαθητών. Η ανταπόκριση των μαθητών είναι εξαιρετική και η συνεργασία των γονέων καθοριστική. Κοιλιακοί, ραχιαίοι, αλτηράκια, ράβδοι, ασκήσεις με μπαλόνια, ασκήσεις ισορροπίας και πολλά παιχνίδια βγαίνουν από τη «φαρέτρα» των καθηγητών Φυσικής Αγωγής, ώστε να συνεχίσουν τα παιδιά να παίζουν, να κινούνται, να τρώνε σωστά και να είναι ΜΑΖΙ στα δύσκολα. Γιατί οι δυσκολίες είναι που μας κάνουν να γινόμαστε καλύτεροι και να ανακαλύπτουμε ότι, όταν θέλουμε, τότε και ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Δεν είναι τυχαίο ότι η άσκηση και η φυσική δραστηριότητα στο lockdown είναι ένα από τα έξι πιο σημαντικά πράγματα που επιτρέπεται και συστήνεται να πραγματοποιούμε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
«Μένουμε γυμνασμένοι – Rester en forme– Stay fit».
Καλή καθημερινή εξάσκηση!







