Την Τετάρτη 13 Μαΐου, οι μαθητές του τμήματος Γ2, με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, επισκέφτηκαν την ομάδα εθελοντισμού «Αντηρίδα» του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Αρχικά, ενημερώθηκαν για τις αξίες και το έργο της εθελοντικής αυτής ομάδας. Έπειτα, ξεναγήθηκαν στους χώρους του νοσοκομείου και ενημερώθηκαν για κάθε ειδικότητα και επάγγελμα που απασχολείται σε αυτό. Στη συνέχεια, οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν ενεργά σε εκδήλωση που οργάνωσε η «Αντηρίδα», σε συνεργασία με το Τμήμα Πρόληψης και Εξέτασης Μαστού, με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας.