Γιορτή της μητέρας – Αντηρίδα

Γιορτή της μητέρας – Αντηρίδα

Την Τετάρτη 13 Μαΐου, οι μαθητές του τμήματος Γ2, με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, επισκέφτηκαν την ομάδα εθελοντισμού «Αντηρίδα» του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Αρχικά, ενημερώθηκαν για τις αξίες και το έργο της εθελοντικής αυτής ομάδας. Έπειτα, ξεναγήθηκαν στους χώρους του νοσοκομείου και ενημερώθηκαν για κάθε ειδικότητα και επάγγελμα που απασχολείται σε αυτό. Στη συνέχεια, οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν ενεργά σε εκδήλωση που οργάνωσε η «Αντηρίδα», σε συνεργασία με το Τμήμα Πρόληψης και Εξέτασης Μαστού, με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας.

Σχετικές Αναρτήσεις

Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1888

Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ»

ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1888

logo
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.