Την Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2022, επισκέφτηκε το σχολείο μας η εθελόντρια και διοικητική υπάλληλος των Γιατρών του Κόσμου, κ. Αθανασία Δήμτσα. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντή (5 Δεκεμβρίου) και στόχο είχε να ενημερωθούν οι μαθητές της Ε΄ Δημοτικού σχετικά με τη δράση της οργάνωσης. Η κυρία Δήμτσα πληροφόρησε τα παιδιά για την ιστορία των Γιατρών του Κόσμου, για τις ανάγκες και τους στόχους τους, καθώς και για την ευρύτερη σημασία της έννοιας του εθελοντισμού. Την ολοκλήρωση της ενημέρωσης ακολούθησε πληθώρα ερωτήσεων των μαθητών, αναφορικά με τη φύση της εργασίας, τις εμπειρίες και τα κίνητρα που χαρακτηρίζουν έναν εθελοντή.

