Οι μαθητές του Γαλλόφωνου Ομίλου “DIS-MOI” ευαισθητοποιήθηκαν γύρω από τις αξίες του ολυμπισμού και τη σημασία της ευγενούς άμιλλας. Δημιούργησαν τις δικές τους ολυμπιακές φλόγες, χρωμάτισαν ζωγραφιές οι οποίες απεικόνιζαν ολυμπιακά αθλήματα, φόρεσαν τα πολύχρωμα μετάλλιά τους και με τη συντροφιά των Φρυγικών σκούφων ατένισαν το Παρίσι.
