Την Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2023, η Β΄ Δημοτικού επισκέφθηκε το δάσος του Σέιχ Σου, όπου συμμετείχε σε ένα πολύ ενδιαφέρον εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο πλαίσιο των δράσεων του Εργαστηρίου δεξιοτήτων. Μολονότι ο καιρός ήταν συννεφιασμένος, η διάθεση των παιδιών ήταν υπέροχη και η εμπειρία τους στο δάσος ανταποκρίθηκε απόλυτα στις προσδοκίες τους!
Ακολουθώντας τις οδηγίες των εκπαιδευτών, τα παιδιά συνεργάστηκαν εξαιρετικά και ανακάλυψαν πώς μπορούν να δημιουργήσουν υπέροχες κατασκευές με απλά υλικά, που το δάσος απλόχερα μας προσφέρει. Έφτιαξαν καλύβες, φωλιές για τα πουλιά, έμαθαν πώς μπορούν να ανάψουν μια φωτιά στο δάσος με ασφάλεια, πώς να βρίσκουν τον προσανατολισμό τους με τη χρήση μιας πυξίδας και τέλος, έπαιξαν το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού. Όλοι πέρασαν υπέροχα κοντά στη φύση και είναι βέβαιο πως «και τα δέντρα πρέπει να χάρηκαν πολύ», όπως χαρακτηριστικά είπε ένας μαθητής!




