Την Παρασκευή, 15 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική ημερίδα του εκπαιδευτικού προσωπικού του Κολεγίου «ΔΕΛΑΣΑΛ», με τίτλο «Διδάσκω για να διαπαιδαγωγώ», με στόχο την ενίσχυση της σύγχρονης παιδαγωγικής προσέγγισης και της λασαλιανής εκπαιδευτικής ταυτότητας. Μέσα από ευφάνταστες βιωματικές δράσεις, εισηγήσεις και εργαστήρια, οι συμμετέχοντες προβληματίστηκαν γύρω από τον ρόλο του εκπαιδευτικού και τη σημασία της διαπαιδαγώγησης μέσα από τη ματιά της Κοινωνιολογίας και της Ψυχολογίας. Παράλληλα, επεξεργάστηκαν παιδαγωγικά σενάρια και τρόπους διαχείρισης δύσκολων στιγμών στην τάξη, με έμφαση στις αξίες, τη συνεργασία και την ουσιαστική στήριξη των μαθητών. Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με κοινές σκέψεις και αισιοδοξία για τη συνέχιση της λασαλιανής εκπαιδευτικής αποστολής με υπευθυνότητα και αγάπη. Χρόνια πολλά, «ΔΕΛΑΣΑΛ»!