Την Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου, επισκέφθηκε τους μαθητές της Β΄ Δημοτικού ο κύριος Λ. Ψευτάκης, εκπρόσωπος της ΕΠ.ΟΜ.Ε.Α. Πυλαίας Χορτιάτη. Η συγκεκριμένη δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση των παιδιών σχετικά με την κλιματική αλλαγή, τις φυσικές καταστροφές αλλά και τη δράση μιας εθελοντικής ομάδας διάσωσης. Τα παιδιά παρακολούθησαν με πολύ ενδιαφέρον την παρουσίαση, γεγονός που επιβεβαιώθηκε από τις ερωτήσεις που ακολούθησαν. Άκουσαν πολύτιμες συμβουλές και συνειδητοποίησαν πως η προστασία του πλανήτη μας είναι ευθύνη όλων!



