Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην”, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Δημοτικού εξοικειώθηκαν με το εργαλείο Mood Meter. Δουλεύοντας σε ομάδες τα παιδιά εντόπισαν συναισθήματα στον Μετρητή Διάθεσης, αναγνώρισαν τις αιτίες και τις ανάγκες διαφόρων ψυχολογικών διαθέσεων, εντόπισαν τις σωματικές τους εκδηλώσεις, διερεύνησαν πιθανούς τρόπους διαχείρισής τους και ενίσχυσαν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη. Τέλος, οι μαθητές αποτύπωσαν δημιουργικά με τις ζωγραφιές τους τη γνώση που αποκόμισαν.



