Έντονο συναίσθημα εσωτερικής πληρότητας και ηθικής ικανοποίησης ένιωσαν οι μαθητές του τμήματος Β3, Γυμνασίου, του Κολεγίου « ΔΕΛΑΣΑΛ», όταν φύτεψαν λουλουδάκια στο πάρκο Ντορέ, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, την Τετάρτη, 13 Απριλίου. Οι μαθητές, στο πλαίσιο της εθελοντικής τους δράσης, σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Περιβάλλοντος του δήμου Θεσσαλονίκης και τον Αντιδήμαρχο, κ. Ερωτόκριτο Θεοτοκάτο, έδωσαν πνοή σε ένα τοπόσημο για την πόλη τους και συνειδητοποίησαν ότι αγάπη για τη φύση σημαίνει αγάπη για τη ζωή.



