Οι μικροί μας μαθητές συνέχισαν το όμορφο ταξίδι στην κατανόηση της ειρήνης μέσα από την τέχνη και τη συνεργασία. Δεύτερο σταθμό αποτέλεσε το σύμβολο της ειρήνης, το οποίο κλήθηκαν οι μαθητές να κατασκευάσουν με πλαστελίνη. Έτσι, τα παιδιά κατάφεραν να εκφράσουν τη φαντασία τους και να δουλέψουν μαζί, μετατρέποντας μια αφηρημένη έννοια σε κάτι απτό και δημιουργικό. Κάθε μικρό χέρι έβαλε τη δική του πινελιά, δείχνοντας ότι όλοι μαζί μπορούμε να φέρουμε την ειρήνη στον κόσμο μας, ξεκινώντας από την τάξη μας!



