Θα θέλαμε να συγχαρούμε θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που έλαβαν μέρος στην Α΄ φάση αυτού του ξεχωριστού διαγωνισμού φαντασίας και κριτικής ικανότητας αξιοποιώντας, τόσο τις γνώσεις όσο και τη δημιουργικότητά τους σε ένα πρωτότυπο «ταξίδι», μια μοναδική εμπειρία.
Σύμφωνα με την απόφαση των διοργανωτών, η Β΄ φάση θα γίνει εξ αποστάσεως και όλοι μπορούν να συνεχίσουν το «ταξίδι», ανεξάρτητα από τη βαθμολογία τους. Μόνο όμως οι επιτυχόντες της Α΄ φάσης θα μπορέσουν να φτάσουν στον Επιταχυντή, τη Γ΄ και τελευταία φάση του διαγωνισμού.
Τους ευχόμαστε λοιπόν καλή επιτυχία στις επόμενες δοκιμασίες και είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσουν την εξαιρετική τους προσπάθεια!
