Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε το 2019 για τον όμιλο Ποδοσφαίρου της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού «ΔΕΛΑΣΑΛ».
Την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2019, η ομάδα μας προσκλήθηκε για φιλικό αγώνα στα Εκπαιδευτήρια «Απόστολος Παύλος». Ήταν ένας αγώνας χαράς και συναγωνισμού μέσα σε ένα πολύ ζεστό και γιορτινό κλίμα.
Βασική επιδίωξη των φιλικών αγώνων στο Δημοτικό «ΔΕΛΑΣΑΛ» είναι οι μαθητές που θα συμμετάσχουν, να καλλιεργήσουν, μέσα από την ισότιμη και ισόνομη συμμετοχή, την αίσθηση του ανήκειν, να μάθουν να αξιοποιούν τις μεταξύ τους διαφορές και να εκτιμούν τη συνεισφορά όλων για την επίτευξη ενός κοινού στόχου, να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και να βιώσουν τη χαρά του παιχνιδιού.
Τα παιδιά ευχήθηκαν καλές γιορτές και καλή χρονιά, γεμάτη υγεία και αθλητισμό!



