Μια υπέροχη εμπειρία είχαν οι μαθήτριες των Γ΄- Δ΄ τάξεων του ομίλου Βόλεϊ με την καθοδήγηση της προπονήτριάς τους, κ. Γεωργιάδου Εύης. Οι μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να πάρουν μέρος στο χριστουγεννιάτικο τουρνουά βόλεϊ, το οποίο διοργάνωσε ο αθλητικός σύλλογος του Αίαντα Ευόσμου, την Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019, από τις 12:00 έως τις 15:00, στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο (ΔΑΚ) Ευόσμου. Όλα τα παιδιά του ομίλου είχαν την ευκαιρία να συναγωνιστούν με συνομήλικους και να χαρούν παίζοντας το αγαπημένο τους άθλημα.
Ήταν μια μέρα γεμάτη χαρά και παιχνίδι! Οι μαθήτριες σήκωσαν το Χριστουγεννιάτικο κύπελλο και συμφώνησαν να συμμετέχουν ξανά στο υπέροχο αυτό τουρνουά τη νέα χρονιά.


