Συνεχίζοντας τις δράσεις στο πλαίσιο του προγράμματος «Εγώ κι εσύ μαζί» της Διεθνούς Αμνηστίας, οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου συμμετείχαν σε διαδικτυακή συζήτηση με την κυρία Χρύσα Πουρζιτάκη, επίκουρη καθηγήτρια στην Ιατρική Σχολή του Α.Π.Θ. και γιατρό-αναισθησιολόγο στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ. Τα θέματα της συζήτησης ήταν πολλά και όλα ενδιαφέροντα: από τα φάρμακα κατά του κορωνοϊού, τα μέτρα προστασίας και τις καλυμμένες κλίνες στις ΜΕΘ, μέχρι το εμβόλιο και την ψυχολογία των γιατρών την ώρα της νίκης, αλλά και την ώρα της ήττας. Οι μαθητές αντάλλαξαν απόψεις, εξέφρασαν τις ανησυχίες και τις σκέψεις τους και ρώτησαν τη γιατρό ό,τι τους απασχολούσε. Την ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο που μας αφιέρωσε και υποσχόμαστε «να μείνουμε σπίτι» για όσο καιρό ακόμη χρειαστεί, αλλά ποτέ αδρανείς!





