Παρά την ιδιαίτερη χρονική στιγμή στην οποία βρισκόμαστε, το Γυμνάσιο – Λύκειο «ΔΕΛΑΣΑΛ» βρήκε έναν διαφορετικό τρόπο να τιμήσει και φέτος την άρνηση της Ελλάδας στις ιταλικές αξιώσεις, την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τους Οθωμανούς, αλλά και τον πολιούχο της πόλης μας, τον Άγιο Δημήτριο. Μέσα από μία συρραφή βίντεο, οι μαθητές – μεταξύ άλλων – είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα πιο βασικά σημεία του ελληνοϊταλικού πολέμου, της γερμανικής εισβολής και τελικά της ελληνικής επικράτησης και να διαπιστώσουν ότι το μήνυμα για αλληλεγγύη και συνεργασία μεταξύ των λαών είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Στη συνέχεια, απονεμήθηκαν αριστεία και βραβεία προόδου στους μαθητές, οι οποίοι κατάφεραν να ξεχωρίσουν με τις επιδόσεις τους αλλά και τα Βραβεία “ΔΕΛΑΣΑΛ” στους μαθητές που ξεχώρισαν για το ήθος και τις επιδόσεις τους την περασμένη χρονιά. Ευχόμαστε σε όλους καλή πρόοδο και να συνεχίζουν να πετυχαίνουν τους στόχους τους!







