Vacances d’hiver 2022 – Ski club “De La Salle”
Η κακοκαιρία «Ελπίδα» δεν εμφανίστηκε καθόλου στο χιονοδρομικό κέντρο του Σελίου. Το Σάββατο, 22-1-22, όλοι οι εκδρομείς απόλαυσαν μια ηλιόλουστη μέρα με εξαιρετικής ποιότητας, φρέσκο χιόνι. Τα «Δελασαλάκια», όλων των βαθμίδων, γέμισαν τις πίστες του χιονοδρομικού και χάρηκαν τον καθαρό αέρα και την ομορφιά του Βερμίου.
Ραντεβού στην 2η εξόρμηση.